Nog 3 weken...

14 maart 2022 - Westerlee, Nederland

... en dan inpakken en wegwezen!

Want op dinsdag 5 april is het zover, Jörgen en ik gaan weer een camperreis door Amerika maken! #zinin

We reizen net als in 2019 met Doets reizen, zodat we onbezorgd op reis kunnen. Nou ja, onbezorgd... Het plannen van de reis vraagt nu net wat meer van ons dan de vorige keer. Toen maakten we gebruik van een camper-wegbreng actie, maar dat durfden we ten tijde van het boeken niet aan. Dat was eind 2021 en toen werden maar mondjesmaat (denk: Corona) wegbreng acties aangeboden via Doets. Eerst met van die camperbusjes met een dakje dat open kan maar daar zag vooral Jörgen zich niet 4 weken mee rond scheuren. Voordeel met zo'n busje is wel dat je veel makkelijker alle plekken kan bereiken, want met dat slagschip waar wij nu weer mee gaan wil dat niet zo 1, 2, 3. Lang leve Uber, openbaar vervoer, of de benenwagen.

campertje VERSUS  CAMPER

Van de week zagen we dat er wel weer volop wegbreng acties worden aangeboden en dat is mooi want dat betekend dat het daar met Corona ook de goede kant op gaat en ze graag toeristen willen hebben die een nieuwe camper wegbrengen voor een mooi prijsje. Maar goed wij maken gebruik van de actie Doets regelt vlucht en camper en je regelt de rest maar lekker zelf. Letterlijk zelf, want het aangeboden hotel kon opeens niet meer bezocht worden dus daarvoor heeft Jörgen zelf een hotel uitgezocht. En met de vlucht net zo, deze werd door de vliegmaatschappij geschrapt en toen gingen we opeens van 11 uur vliegen naar 17 uur vliegen! #geenzinin maar ook daarin was Jorgen weer de oplettende en vond een vlucht met 1 overstap in Frankfurt die in totaal 12 uur duurt en ongeveer dezelfde aankomsttijd heeft zoals in eerste instantie gepland was. Niks ten nadele van Doets, maar reisbureau JP-tje regelt het nét even wat beter.

JP reizen

Nog 3 weken dus... dan ga ik deze reisblog actief gebruiken om jullie op de hoogte te houden van wat we alllemaal zullen meemaken. Dat moet aardig lukken want we hebben allebei een sim-kaartje om in Amerika te gebruiken zodat we op de meeste plekken bereik hebben.

Tot binnenkort!

Camper plaatje  vakantiekaart-met-grappige-stacaravan-cartoon  Sleurhut humor

1. Marleen de Caluwe:
    20 maart 2022
    Succes na jullie nieuwe avontuur
  2. Helma sevriens:
    26 maart 2022
    Hallo Laura en Jurgen ik hoor net van pa en ma dat jullie weer op avontuur gaan . Wij wensen jullie veel reis plezier nadat jullie bijna alles zelf hebben geregeld ha ha het is wat grt v helma en lei
  3. Paul M.:
    5 april 2022
    Vandaag de grote dag; jullie vertrekken voor een mooie nieuwe reis!
    Veel plezier en geniet van alles wat jullie gaan meemaken.
    Goeie reis!!!
  4. Helma sevriens:
    17 april 2022
    Hallo Laura en Jürgen ik wens jullie fijne paasdagen en een goeie reis verder. We hebben heerlijk gegeten bij mam en pap .Echt genieten. Grt helma en lei