Nog 1 week...

20 maart 2019 - Scheemda, Nederland

...en dan is het zover (27 maart), dan vertrekken we met het vliegtuig vanaf Schiphol naar Chicago om daar aan onze allereerste camperreis te beginnen. Spannend!!

Voorbereiding-vakantie-auto

Ondertussen zitten we volop in de voorbereidingen voor deze vakantie. Jörgen is daar heel goed in. Hij heeft de hele route uitgezocht, bijna alle campingplekken gereserveerd en is op dit moment nog bezig met het uitstippelen van de route op papier. Want stel je voor dat de navigatie uitvalt, óf we overal bereik hebben met onze mobiel is natuurlijk ook nog maar de vraag…

Inmiddels hebben we alle reisbescheiden binnen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan de vliegtickets, hotelvouchers voor de eerste en laatste nacht, camperpapieren, verzekeringspapieren, noem maar op. De reis is wat dat betreft compleet verzorgt door Jan Doets, maar zodra we de camper hebben zijn we zelf aan zet.

Overzichtskaart route Chicago - Las Vegas

Op de foto met overzichtskaart kun je globaal zien waar we overal langs rijden. We rijden gelijk een stuk naar het zuiden, daar komen we in beter weer terecht (als het goed is). En hoeven we er niet om te denken dat we bij vorst alles antivries hoeven te maken in de camper.

Vanaf volgende week woensdag wil ik dagelijks de blog bijhouden met onze reisverhalen en foto’s.

To be continued…

1. Carina Minten:
    23 maart 2019
    Spannend allemaal we tellen af voor jullie groetjes ✈️✈️✈️✈️ Theo en Carina
  2. Margriet:
    27 maart 2019
    Geniet ervan samen en leuk om jullie te kunnen volgen! Groetjes, MS
  3. Melanie:
    27 maart 2019
    Hier Melanie, de kaartvrienden van Carina en Thei.
    Wij wensen jullie eenn onvergetelijke reis toe.
    En we volgen.....
    Gr. Piet en Melanie
  4. Helma sevriens:
    27 maart 2019
    Wij wensen jullie fijne vakantie dagen helma en lei
  5. Eefje:
    27 maart 2019
    Hele fijne reis! Lekker gaan genieten.

Eefje
  6. Ria:
    28 maart 2019
    Hele goede reis toegewenst en samen heerlijk genieten. Heel benieuwd naar foto's en reisverslag .