Even een tussendoortje

15 april 2022 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we van Los Angeles naar San Diego gereden.
Prima te doen dus we zijn op ons dooie gemakje opgestaan, hebben ontbeten, de camper rijklaar gemaakt en zijn we maar eens vertrokken om 11.00 uur.
Op weg naar San Diego hebben we erg genoten van de plaatsen die we zagen zoals Huntington Beach, Newport Beach en Laguna Beach. Allemaal prachtige badplaatsen langs de kust met vele bloemen en planten langs de weg, grote huizen en grote boten.

Een stuk voor San Diego kwamen we in een lange file van langzaam rijdend tot stilstaand verkeer. Echt die vijfbaans wegen vol auto’s die je ook wel eens in een Amerikaans tv-serie of film ziet.
Je zal er maar iedere dag in moeten rijden, gelukkig leven we op een rustig plattelandje.

File 5 baansweg

Omdat de dag ons niet meer bracht dan rijden, boodschappen doen en weer rijden tot onze eindbestemming, leek me dit een mooie gelegenheid om deze blog als tussendoortje te gebruiken voor wat ‘lezersvragen’.
Zo kreeg ik een paar keer het verzoek de binnenkant van de camper te laten zien:

Binnenkant RV leefruimte  Binnenkant RV leefruimte/keuken  Binnenkant RV keuken  Binnenkant RV doorgang naar achter  Binnenkant RV doorgang  Binnenkant RV slaapkamer  Binnenkant RV badkamer  Binnenkant RV badkamer 1  Binnenkant RV alles ingeschoven (Op de laatste foto is alles ingeschoven).

En de vraag wat we zoal eten onderweg of op de camping:

Maaltijd  BBQ  BiertjeSnacktime!  Mexicaans eten

We staan nu voor 2 nachten in het Sweetwater Summit regional park.

Een erg mooie, natuurlijke camperplaats maar wel recht onder de aanvliegroute van San Diego Airport. Ach je kan niet alles hebben hè…

Sweetwater Summer camping 2Sweetwater Summer camping  Sweetwater Summer camping Uitzicht  Sweetwater Summer camping 1

1. Paul M.:
    15 april 2022
    Tjonge jonge; wat een ruimte. Gelukkig zie ik ook de nodige vaatdoekjes e.d. En maar poetsen........
    Zijn jullie ook nog het water in geweest bij de vele stranden?
  2. Ria:
    15 april 2022
    Mooi om even een kijkje binnen in de camper te zien. Inderdaad wat mooi ruim. Daar kunnen jullie je wel goed in vertoeven
  3. Carina Minten:
    15 april 2022
    Mooie camper en wat een luxe met 4 pits gaskookplaat en behoorlijke ijskast Groot bed en badkamer geweldig 😻 Hopelijk ga je nog San Diego bezoeken prachtig warme stad aan de oceaan 🌊 top camping 🏕
  4. Marleen de Caluwe:
    15 april 2022
    Wauw, wat een mooie camper, en geniet er maar van
  5. Margriet:
    15 april 2022
    Hoi, luxe camper kan volgende keer wel mee, plek zat;)
    Heel veel plezier jullie hebben ook prachtig zonnig weer!