Even een tussendoortje

15 april 2022 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we van Los Angeles naar San Diego gereden.
Prima te doen dus we zijn op ons dooie gemakje opgestaan, hebben ontbeten, de camper rijklaar gemaakt en zijn we maar eens vertrokken om 11.00 uur.
Op weg naar San Diego hebben we erg genoten van de plaatsen die we zagen zoals Huntington Beach, Newport Beach en Laguna Beach. Allemaal prachtige badplaatsen langs de kust met vele bloemen en planten langs de weg, grote huizen en grote boten.

Een stuk voor San Diego kwamen we in een lange file van langzaam rijdend tot stilstaand verkeer. Echt die vijfbaans wegen vol auto’s die je ook wel eens in een Amerikaans tv-serie of film ziet.
Je zal er maar iedere dag in moeten rijden, gelukkig leven we op een rustig plattelandje.

File 5 baansweg

Omdat de dag ons niet meer bracht dan rijden, boodschappen doen en weer rijden tot onze eindbestemming, leek me dit een mooie gelegenheid om deze blog als tussendoortje te gebruiken voor wat ‘lezersvragen’.
Zo kreeg ik een paar keer het verzoek de binnenkant van de camper te laten zien:

Binnenkant RV leefruimte  Binnenkant RV leefruimte/keuken  Binnenkant RV keuken  Binnenkant RV doorgang naar achter  Binnenkant RV doorgang  Binnenkant RV slaapkamer  Binnenkant RV badkamer  Binnenkant RV badkamer 1  Binnenkant RV alles ingeschoven (Op de laatste foto is alles ingeschoven).

En de vraag wat we zoal eten onderweg of op de camping:

Maaltijd  BBQ  BiertjeSnacktime!  Mexicaans eten

We staan nu voor 2 nachten in het Sweetwater Summit regional park.

Een erg mooie, natuurlijke camperplaats maar wel recht onder de aanvliegroute van San Diego Airport. Ach je kan niet alles hebben hè…

Sweetwater Summer camping 2Sweetwater Summer camping  Sweetwater Summer camping Uitzicht  Sweetwater Summer camping 1